luni, 9 septembrie 2013

Drum fără întoarcere (Cap 1 )



                În această dimineaţă frumoasă şi călduroasă de mai , domnişoara Penny Margot se hotorî să facă o vizită celor trei surori Bennet: Lili, Crina şi Rosalie. Le găsii pe acestea bine binedispuse în salonul spaţios şi aerisit în interiorul căreia fiecare îşi exploata pasiunile şi talentele primite la naştere.          
                Fetele se arătară extrem de încântate s-o vadă deoarece domnişoara Penny reprezenta o prezenţă plăcută în compania lor, aducându-le mereu o vorbă frumoasă, o ştire interesantă sau un sfat folositor caeacteristic vârstei ei de 35 de ani.
                -Ce mai faceţi fetelor ? V-am găsit bine , sănătoase?
                -Sigur că da domnişoară Penny răspunse Lili, cea mai mare dintre cele 3 surori, cum aţi putea să ne găsiţi altfel într-o aşa frumoasă dimineaţă  ? În sfârşit soarele a fost îngăduitor cu noi şi şi-a revărsat dragostea asupra noastră iar dumneavoastră aţi putea crede că am avea vreun motiv să ne simţim rău ?
                -Dar nu trebuie s-o iei atât de personal Lili, doar că 3 fete singure într-o casă atât de mare cu o avere atât de însemnată ar putea fi o pradă uşoară pentru orice om cu mijloace mai puţin convenţionale de a face avere. Singurătatea voastră ar trezii mila şi grija până şi celei mai îndepărtate cunoştinţe.
                -Ştiu asta domnişoară, dar părinţii noştri urmează să se întoarcă mâine seară.Au fost plecaţi doar 5 zile. Doar ştiţi că sunt chemaţi  prin atât de multe locuri... Uneori mi-aş dorii mai degrabă să fie iar săraci dar să fie aproape de noi mereu. Deşi am 25 de ani , îmi lipseşte de multe ori mângâierea mamei şi mustrările tatei, ce să mai zic de surorile mele ...
                - Totuşi Lili, o-i avea tu cei 25 de ani, dar nu e o vârstă în care să-ţi lase pe mână atâtea zile o casă cu-n aşa renume precum Randels şi nişte fete în grijă mai mici decât tine.
                -Dar domnişoară Penny, n-am fost singură , aţi trecut aproape în fiecare zi să vedeţi dacă suntem bine, un efort care nu va rămâne nerăsplătit în sufletele noastre, vă mulţumim nespus pentru grija maternă de care ne bucărăm de la dumneavoastră. Sunteţi ca  o a doua mamă.
                - Oh Lili, doar ştiţi că şi voi aţi fost pentru mine ca fiicele pe care nu le-am avut niciodată. Dar vai, e târziu, ar trebuii să merg acasă .
                -Dar aţi stat atât de puţin
               -Ştiu draga mea, dar sunt ocupată astăzi, am trecut doar să văd dacă sunteţi bine şi aveţi nevoie de ceva. Aveţi grijă de voi, ne revedem mâine.
                Şi domnişoara Penny părăsii Randels cu o bucurie enormă în adâncul sufletului ei pentru cuvintele frumoase rostite de cea mai mare dintre fetele Bennet. 
                       

                                               Aştept păreri !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu